Training Zakelijk Vloggen

In deze training leer je hoe je zelf een overtuigende zakelijke vlog kunt (laten) maken. Aan de hand van theorie en sterke voorbeelden zie je hoe vlogs van toegevoegde waarde kunnen zijn voor jouw organisatie, en welke stappen er nodig zijn om een goede zakelijk vlog te maken.

Inhoud

  • Wat zijn efficiënte zakelijke vlogs
  • Benodigdheden kwalitatieve vlog
  • Doelstelling, vorm & inhoud
  • Tone of voice
  • Opzet script & draaiboek
  • Presenteren & interviewen
  • Relevante technische kennis
  • Monteren & verspreiden

Na de training

  • Weet je hoe je vlogs kunt inzetten binnen jouw communicatiemix
  • Weet je hoe je een vlog inhoudelijk opbouwt aan de hand van een script
  • Weet je welke kenmerken en skills een vlogger nodig heeft
  • Heb je een inzichtelijk stappenplan
  • Ben je op de hoogte van de benodigde techniek

Voor wie?

Zakelijk vloggen staat nog redelijk in de kinderschoenen, maar is een heel interessant communicatiemiddel. Het is een voordelige manier om meer bereik te creëren en je organisatie een gezicht te geven. Van persvoorlichter en marketingmanager tot directeur of vrijwilliger, medewerkers zijn bij uitstek de beste ambassadeurs om de boodschap van een organisatie over te brengen.

Aanmelden

Meld je samen of alleen aan voor de groepstraining van maximaal zes personen. Wees er snel bij, want vol is vol. Wil je een incompany of privé training volgen? Neem hieronder vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.

1 dag (10:00 – 16:00 uur)

Panamalaan 7C, 1019 AS Amsterdam

€495 (excl. BTW) Per persoon
€795 (excl. BTW) Privé training

Inclusief Lunch

Meer informatie over deze training

Ik wil contact over:

* Deze velden zijn verplicht.

Wil jouw organisatie out-of-the-box?

Start met vloggen!