WPath Huisstijl

De organisatie wilde een duidelijk herkenbare Amsterdamse huisstijl met een Nederlandse touch. Daarom is gekozen voor de herkenbare klokgevel en is het logo in de kleuren rood, wit, blauw ontworpen. Geïnspireerd op het wereldberoemde Dutch Design is de vormgeving strak en simpel, en daardoor herkenbaar voor de vele nationaliteiten en culturen.

Laagdrempelig, wetenschappelijk en tolerant.

Huisstijl en promovideo voor internationaal wetenschappelijk congres.

WPath Symposium

Elke twee jaar wordt door steeds een ander land voor 1000 artsen en transgender professionals het internationale WPATH Symposium georganiseerd.
De Nederlandse organisatie wilde bij de presentatie in Bangkok een onuitwisbare indruk achterlaten, en alle aanwezigen enthousiast maken zich op te geven voor het volgende symposium. In de uitnodiging moest naar voren komen dat Amsterdam hét centrum van medische kennis op dit gebied is, en dat de stad vanuit historisch oogpunt altijd een toevluchtsoord voor transgenders is geweest. Daarnaast moest de hoge acceptatie van transgenders in Amsterdam worden afgebeeld. Dit wij hebben gedaan door de transgenders zelf de artsen te laten uitnodigen, vanaf hun eigen werkvloer, omringd door collega’s. Met een bescheiden budget maakten wij een huisstijl, flyers, banners en een uitnodigende en laagdrempelige video.