Opstaan en weer doorgaan

Jaarlijks breken ruim 24.000 ouderen hun heup bij een val. In veel gevallen leidt een breuk tot een langdurig ziekbed en is de kans op volledig herstel klein. WOLK is een heupairbag die de kans op een heupbreuk door een val aanzienlijk verkleint. WOLK ontwikkelde een online campagne en vroeg ons de content te produceren. Van krachtige social ads in alle formaten tot doeltreffende online video’s en animaties.

Campagne

Awareness, Traffic & Conversie

Voor de awareness-fase van de campagne produceerden we video’s van één minuut, die verspreid worden onder verschillende doelgroepen. Daarnaast maakte we een serie korte social ads om traffic naar de website te stimuleren. Voor de conversie-fase maakten we een serie krachtige social met een directe koopstimulans.

"Ik had nog geen blauwe plek, helemaal niks."

Breekbaarheid in beeld

Hoe maak je de impact van een heupbreuk visueel? In de studio van Cinerebels filmden we vallend servies in super slow motion, met 1000 frames per seconde. Door de kracht waarmee de kopjes en schotels de grond raken spatten de kwetsbare objecten onherstelbaar uiteen.

Wij hebben Wildeman Media benaderd om onze heupairbag op een mooie, verhelderende manier uit te leggen met videocontent voor op onze eigen website en voor onze social campagne. Wildeman Media is daarin zeer creatief geweest in het meedenken, en heeft flink z'n best gedaan om er echt prachtige commercial-niveau video's van te maken. Iedereen is er trots op. Het was niet altijd makkelijk, omdat er tijdsdruk op zat terwijl nog niet alles was uitgekristalliseerd. Wildeman Media was hierin flexibel en zeer meedenkend. Ondernemend ook!

Mendes Hogestyn / Co-founder WOLK