Integratie huisstijl & beeld

Het Hoofdkantoor wilde een nieuwe website die beter aansloot bij de huidige online bezoeker, maar wel paste bij de opgebouwde identiteit en andere communicatiemiddelen. In het design zijn de huisstijlkleuren doorgevoerd en is veel gebruik gemaakt van menselijk beeld, omdat de mens als persoon centraal staat in de aanpak van het hoofdkantoor. Tegelijkertijd heeft het design ook een zakelijke uitstraling die aansluit bij de decision makers aan de klantzijde, voornamelijk hoogopgeleide HR-professionals.

Kracht van fotografie

Het Hoofdkantoor verandert organisaties door te kijken waar de kracht van elke medewerker ligt, en hen als individu verder te ontwikkelen. De dienstverlening is zakelijk, maar persoonlijke verandertrajecten hebben ook met emoties te maken. Daarom staat menselijke ontwikkeling in alle fotografie centraal.

E-mailcampagne

Het Hoofdkantoor maakte van Nationale Complimentendag gebruik om (potentiële) klanten naar de nieuwe website te leiden. Klanten ontvingen een e-mail waarmee ze via de nieuwe site iemand anders een compliment konden geven. Hiermee werd de website gelanceerd en bereikte het Hoofdkantoor direct haar bestaande klantenbestand en nieuwe prospects.

Bekijk de site

"We zijn trots op de nieuwe website van het Hoofdkantoor, in korte tijd ontworpen, ontwikkeld en gebouwd door Wildeman Media. Het ontwerpproces verliep opvallend goed en ook de toewijding en betrokkenheid was hoger dan we met andere bureaus hebben ervaren. Wildeman Media heeft ons uitstekende service geleverd, dank nogmaals voor de fijne en geslaagde samenwerking!"

Frederike van der Kooi